Eşini kısmanmayan tek canlı domuzmuş derlerdi büyüklerimiz...
Eşler birbirini kıskanır. Fakat kıskançlık güvensizlik olmamalı aksine "üstüne titremek, sakınmak, korumak" ile olmalı.
Yani ben eşimi kıskanıyorum lakin kapıyı kapatıp dışarı gittigimde aklıma bir kere olsun "acaba" gelmez. Yani güven duygusuna sarılı bir kıskançlık ile güvensizlik duygusuna baglı olan kıskançlığı karıştırmamamk gerekir. Güvenmediğin insanı kıskanmanında bir faydası yoktur.