şunu açikça söylim bence normal şekilde devam et
ve o bu mesleği seçmiş sen zaten onu tanirken bu meslek sahibi olduğunu biliyordun olduğu gibi kabul etmen gerek
insanlar yaptiklari şeyler senin ilişkini etkilememeli toplumumuzun bir kisminin sorunlu olduğu ülkede yaşiyoruz bugün o kizla çikarken yarin başka kizlada çiksan gene birileri çikicak ve o yorumlari o mesajlari yazmaya devam edicek sosyal medya fenomeni olmasina bile gerek yok insanlar o kadar kafayi yemiş
belki bilemezsin o seni birakir sonuçta şuanda sosyal medya fenomeni olup bu hayata başlarken sevgilisi ile ilişkisini devam ettiren insan sayisi çok az