bu sorduğunuz sorunun tek bir doğrusu ya da basit bir çözümü yok. Sadece iki tarafın karşılıklı anlaşmasına ve ilişkinin dinamiğine bağlı bir şey bu. Kesinlikle kaldıramıyorsanız ilişkiyi bitirebilirsiniz. Kar zarar ilişkisi yapıp orta bir yol bulmaya çalışabilirsiniz. Kız arkadaşınız/ nişanlınız v.s. bu işi bırakmayı düşünebilir.. Tamamen kendi anlaşmanıza bağlı. Kıskançlığınız bugüne kadar aldığınız kültürden, kendi karakter yapınızdan, partnerinize güvensizlikten ya da kendinize güvensizliğinizden kaynaklanıyor olabilir. Sizi yakından tanımadan bir şey söylemek de zor ama maşallah herkesin konu hakkında bir yargısı var. Yok seven kıskanırmış, yok eşini kıskanmayan iltifat edilmesinden rahatsız olana g.vt denilirmiş filan yargı dağıtıyorlar. Karşıdan gelen adamın eşini taciz etmesiyle, halka açık bir sosyal medya hesabından gelen yorumlara verilecek tepkiyi bir tutan arkadaşa da ayrıca hayret ettim.

Kısacası buradan net bir cevap ya da taktik alamazsınız. Sadece herkes kendi bakış açısını söyler ama keşke kendi bakış açısını söylerken bunu kesin kuralmış gibi dikte etmeseler. Hayattaki herkes kıskanç değil, herkesin ahlaki değerleri de aynı değil. Kıskançlık her zaman ahlakla ilgili de değil ayrıca.. Ben mesela 12 senelik evliyim. Eşim hiç kıskanç bir insan değil, ben ondan belki 1tık daha fazla kıskancım ama genel hatlarıyla kendimi kıskanç olarak tanımlamam. ve Bildiğim kadarıyla da birbirimizi gayet seviyoruz. Başkalarının kriterleri sizin kriterlerinizle bir olmayabilir. Çözümünüz basit değil belki ama seçenekleriniz net bence..