• 18-02-2023, 18:51:34
    #1
    Merhaba,
    hetzner üyeliğimi açmadı yanlışlıkla fake kaydolmuştum.
    serverspace 2x zam yaptı
    tr firmalarının uptime süreleri berbat mutlaka iki günde bir kapanıyor.
    Bildiğim sadece contobo kaldı.
    Uptime süresi nedeniyle yurt dışı vds kullanacağım.
    node.js ve mongodb için debian 11 kuracağım.
    Contobo yu nasıl bilirsiniz? Uptime süresi nasıl? Ağ Kullanımı vb nasıl? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok mutlu olurum. Uptime sorunundan gerçekten gına geldi. Server ikide bir gidiyor.
  • 18-02-2023, 18:54:42
    #2
    hetzner ile çalışamyorsanız digitalocean öneririm hiç kesinti görmedim
  • 18-02-2023, 18:57:36
    #3
    yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. tam bir f/p ürünü. şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. hetznerin ilk ay mail portları kapalı oluyor sonraasında açılıyor. contaboda alır almaz açıktı mail için de kesinlikle birebir. bazen sunucu çöküyor. panelden resetleyerek sorunu çözüyorum. 3 ayda 2 defa falan oldu.
  • 18-02-2023, 18:58:34
    #4
    Contabo iyidir ama en ufak sorunuzun çözümü İcin 25 euro ister almanca yazarak bol bol tekrar yaparsınız bir bakmışsınız almanca konuşmaya başlamışsınız 😀
  • 18-02-2023, 19:00:08
    #5
    Contabo yıllarca kullandım bir sorun ile karşılaşmadım öneririm.
    • ZFC
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2023, 19:01:28
    #6
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hetzner ile çalışamyorsanız digitalocean öneririm hiç kesinti görmedim
    Teşekkürler hocam. Aynı ürün çeyrek fiyatına olunca bir contabo yu denemek istedim. Sorun yaşarsam değiştireceğim.
    onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. tam bir f/p ürünü. şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. hetznerin ilk ay mail portları kapalı oluyor sonraasında açılıyor. contaboda alır almaz açıktı mail için de kesinlikle birebir. bazen sunucu çöküyor. panelden resetleyerek sorunu çözüyorum. 3 ayda 2 defa falan oldu.
    Detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim hocam.
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Contabo iyidir ama en ufak sorunuzun çözümü İcin 25 euro ister almanca yazarak bol bol tekrar yaparsınız bir bakmışsınız almanca konuşmaya başlamışsınız 😀
    bana da biraz öyle geldi hocam. Kurulum ücreti tuzlu destek ücreti vs... Debian da ngnix mongo yu kullanmaya yeni başlıyorum. umarım hızlı öğrenirim.
    • DarknessHero
    • onurcerik
    DarknessHero ve onurcerik bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.