yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. tam bir f/p ürünü. şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. hetznerin ilk ay mail portları kapalı oluyor sonraasında açılıyor. contaboda alır almaz açıktı mail için de kesinlikle birebir. bazen sunucu çöküyor. panelden resetleyerek sorunu çözüyorum. 3 ayda 2 defa falan oldu.