DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hetzner ile çalışamyorsanız digitalocean öneririm hiç kesinti görmedim
Teşekkürler hocam. Aynı ürün çeyrek fiyatına olunca bir contabo yu denemek istedim. Sorun yaşarsam değiştireceğim.
onurcerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. tam bir f/p ürünü. şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. hetznerin ilk ay mail portları kapalı oluyor sonraasında açılıyor. contaboda alır almaz açıktı mail için de kesinlikle birebir. bazen sunucu çöküyor. panelden resetleyerek sorunu çözüyorum. 3 ayda 2 defa falan oldu.
Detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim hocam.
FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Contabo iyidir ama en ufak sorunuzun çözümü İcin 25 euro ister almanca yazarak bol bol tekrar yaparsınız bir bakmışsınız almanca konuşmaya başlamışsınız 😀
bana da biraz öyle geldi hocam. Kurulum ücreti tuzlu destek ücreti vs... Debian da ngnix mongo yu kullanmaya yeni başlıyorum. umarım hızlı öğrenirim.