hetzner ile çalışamyorsanız digitalocean öneririm hiç kesinti görmedim
Teşekkürler hocam. Aynı ürün çeyrek fiyatına olunca bir contabo yu denemek istedim. Sorun yaşarsam değiştireceğim.
yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. tam bir f/p ürünü. şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. hetznerin ilk ay mail portları kapalı oluyor sonraasında açılıyor. contaboda alır almaz açıktı mail için de kesinlikle birebir. bazen sunucu çöküyor. panelden resetleyerek sorunu çözüyorum. 3 ayda 2 defa falan oldu.
Detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim hocam.
Contabo iyidir ama en ufak sorunuzun çözümü İcin 25 euro ister almanca yazarak bol bol tekrar yaparsınız bir bakmışsınız almanca konuşmaya başlamışsınız 😀

bana da biraz öyle geldi hocam. Kurulum ücreti tuzlu destek ücreti vs... Debian da ngnix mongo yu kullanmaya yeni başlıyorum. umarım hızlı öğrenirim.