Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12
●1.660
Şimdi kendimi tamamen foruma r10a adadım diyebilirim. Gelen reportlarla tek tek ilgileniyoruz vakit ayırıyoruz başka ekstra istisnai durumlarda olabiliyor.. Konuda sohbette olmasamda her zaman arka planda takip ediyorum
Bu arada konularda denk gelemesekte 1 mesaj kadar uzağınızdayım her zaman. Selam ve saygı ile