onlar seni bulur genç bir doğal ol akışına bırak.ben kimsenin modarstör olmak istiyorum deyipte olduğunu anımsamıyorum ( belki 1-2 istisna vardır ).%80 %90 zaten yönetim seçiyor forumdan.ama ben bazılarının modaretör olmasından memnun değilim

örnek
@onlinecihan; eskiden sürekli sohbetin içindeydi şimdi ayda 1 bile sohbet ederse konuya cevap yazarsa artık
Eskiden Sohbet edecek vaktimiz vardı

Şimdi kendimi tamamen foruma r10a adadım diyebilirim. Gelen reportlarla tek tek ilgileniyoruz vakit ayırıyoruz başka ekstra istisnai durumlarda olabiliyor.. Konuda sohbette olmasamda her zaman arka planda takip ediyorum

Bu arada konularda denk gelemesekte 1 mesaj kadar uzağınızdayım her zaman. Selam ve saygı ile
Değerli Engin abim ❤ sen daha iyi biliyorsun