eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlar seni bulur genç bir doğal ol akışına bırak.ben kimsenin modarstör olmak istiyorum deyipte olduğunu anımsamıyorum ( belki 1-2 istisna vardır ).%80 %90 zaten yönetim seçiyor forumdan.ama ben bazılarının modaretör olmasından memnun değilim örnek @onlinecihan; eskiden sürekli sohbetin içindeydi şimdi ayda 1 bile sohbet ederse konuya cevap yazarsa artık
Eskiden Sohbet edecek vaktimiz vardı Şimdi kendimi tamamen foruma r10’a adadım diyebilirim. Gelen reportlarla tek tek ilgileniyoruz vakit ayırıyoruz başka ekstra istisnai durumlarda olabiliyor.. Konuda sohbette olmasamda her zaman arka planda takip ediyorum Bu arada konularda denk gelemesekte 1 mesaj kadar uzağınızdayım her zaman. Selam ve saygı ile

Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öylemi olmuştu
Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli Engin abim ❤ sen daha iyi biliyorsun