onlar seni bulur genç bir doğal ol akışına bırak.ben kimsenin modarstör olmak istiyorum deyipte olduğunu anımsamıyorum ( belki 1-2 istisna vardır ).%80 %90 zaten yönetim seçiyor forumdan.ama ben bazılarının modaretör olmasından memnun değilim örnek @onlinecihan; eskiden sürekli sohbetin içindeydi şimdi ayda 1 bile sohbet ederse konuya cevap yazarsa artık