• 17-02-2023, 13:43:00
    #1
  • 17-02-2023, 13:44:03
    #2
    yurttan öğrencileri gönderip depremzedeleri yerleştirdiler
    Evi olan öğrenciler evi kapatıp memlekete döndü
    Açılma ihtimali 0 a yakın bence
    Açılırsada büyük problemler doğacağı kesin
  • 17-02-2023, 13:49:09
    #3
    Sınavlar yüzyüze dersler online diyecekler büyük ihtimalle
  • 17-02-2023, 14:03:20
    #4
    Olması gereken: "Madem depremzedeler yerleşti yurtlara, tekrar başka yere yerleştirmek olmaz, en iyisi öğrencilerimizi otellere yerleştirelim bu sene bari moral olsun."
  • 17-02-2023, 14:03:56
    #5
    Online eğitim olması çok acele ve yanlış alınmış bir karar.

    Eylül ayında yüzbinlerce öğrenci ev tuttu, apart tuttu. Aylık kiraları giderleri vs 3 4 bin TL'den başlıyor.

    Okullar açılmasa öğrenci aileleri her ay boşu boşuna yüksek bir kalem parayı heybeye gönderecek.

    Okullar açılmasa öğrenciler evden çıkamıyorlar. Çünkü çıkarlarsa eylül ayında bu fiyatlardan ev, apart bulma şansları olmayacak.
  • 17-02-2023, 14:11:21
    #6
    Karar ne ?
  • 17-02-2023, 14:37:58
    #7
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karar ne ?
    Şimdilik bu şekilde
  • 17-02-2023, 14:50:22
    #8
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik bu şekilde
    Nisan ayında açıklanacak kararın online eğitimin devam etmesi yönünde olacağını düşünüyorum, zaten okulun bitmesine 1-2 ay kalmış bunun için öğrencileri bu kadar kısa süre için geri getirmeyelim gibisinden düşüneceklerini düşünüyorum. Eğer nisan ayından sonra okullar açılırsa gerek kyklardaki depremzedelerin başka yerlere taşınması gerekecek, gerek özel yurt ya da evde yaşayan öğrencilerin feshettiği, evden ayrıldığı sözleşmeler yüksek fiyatla yenilecek. Tabii eski yerlerini bulabilirlerse..
  • 17-02-2023, 14:56:03
    #9
    ibohappy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisan ayında açıklanacak kararın online eğitimin devam etmesi yönünde olacağını düşünüyorum, zaten okulun bitmesine 1-2 ay kalmış bunun için öğrencileri bu kadar kısa süre için geri getirmeyelim gibisinden düşüneceklerini düşünüyorum. Eğer nisan ayından sonra okullar açılırsa gerek kyklardaki depremzedelerin başka yerlere taşınması gerekecek, gerek özel yurt ya da evde yaşayan öğrencilerin feshettiği, evden ayrıldığı sözleşmeler yüksek fiyatla yenilecek. Tabii eski yerlerini bulabilirlerse..
    Ne yaptıklarını kendileri de bilmiyor hocam öyle bir hal aldı ki nerden tutarsan tut elinde kalıyor.
    Bir çok arkadaşım evlerinden çıktı, sözleşmesi olanlar oturmadığı daireye kira ödüyor. Uygulamalı dersi yüz yüze yapıyoruz deseler kalacak yerleri olmayacak. Online deseler sözleşmesi olanlar boşa para ödeyecek.