Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdilik bu şekilde
Nisan ayında açıklanacak kararın online eğitimin devam etmesi yönünde olacağını düşünüyorum, zaten okulun bitmesine 1-2 ay kalmış bunun için öğrencileri bu kadar kısa süre için geri getirmeyelim gibisinden düşüneceklerini düşünüyorum. Eğer nisan ayından sonra okullar açılırsa gerek kyklardaki depremzedelerin başka yerlere taşınması gerekecek, gerek özel yurt ya da evde yaşayan öğrencilerin feshettiği, evden ayrıldığı sözleşmeler yüksek fiyatla yenilecek. Tabii eski yerlerini bulabilirlerse..