ibohappy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan ayında açıklanacak kararın online eğitimin devam etmesi yönünde olacağını düşünüyorum, zaten okulun bitmesine 1-2 ay kalmış bunun için öğrencileri bu kadar kısa süre için geri getirmeyelim gibisinden düşüneceklerini düşünüyorum. Eğer nisan ayından sonra okullar açılırsa gerek kyklardaki depremzedelerin başka yerlere taşınması gerekecek, gerek özel yurt ya da evde yaşayan öğrencilerin feshettiği, evden ayrıldığı sözleşmeler yüksek fiyatla yenilecek. Tabii eski yerlerini bulabilirlerse..
Ne yaptıklarını kendileri de bilmiyor hocam öyle bir hal aldı ki nerden tutarsan tut elinde kalıyor.
Bir çok arkadaşım evlerinden çıktı, sözleşmesi olanlar oturmadığı daireye kira ödüyor. Uygulamalı dersi yüz yüze yapıyoruz deseler kalacak yerleri olmayacak. Online deseler sözleşmesi olanlar boşa para ödeyecek.