Online eğitim olması çok acele ve yanlış alınmış bir karar.

Eylül ayında yüzbinlerce öğrenci ev tuttu, apart tuttu. Aylık kiraları giderleri vs 3 4 bin TL'den başlıyor.

Okullar açılmasa öğrenci aileleri her ay boşu boşuna yüksek bir kalem parayı heybeye gönderecek.

Okullar açılmasa öğrenciler evden çıkamıyorlar. Çünkü çıkarlarsa eylül ayında bu fiyatlardan ev, apart bulma şansları olmayacak.