• 15-02-2023, 23:46:32
    #1
    Ben birdaha da ÅŸunu yaparsam Ahtım olsun dedikten 5 dk sonra yapıyorum. Kendime saygım kalmadı resmen verdiÄŸim hiçbir kararın arkasında duramıyorum Â… Ne yapmam lazım? Bir yaÅŸantınızdan örnek verir misiniz 🥀
  • 15-02-2023, 23:48:51
    #2
    Dışarıdan yemek yemeyeceğim para çok gidiyor dememe rağmen 5dk sonra sipariş verirken buluyorum kendimi sonuç olarak para birikmeden yok oluyor.
    Ders çalışacağım dediğim zaman motivasyon olduğum zaman 5dk sonra oyun oynarken buluyorum kendimi.

    Kısaca herkesin iradesine hakim olamadığı konu ve konular olduğuna eminim. Çözümü araştırmak gerek.
  • 15-02-2023, 23:50:03
    #3
    Hocam iç disiplin ile atlatabilirsin.
  • 15-02-2023, 23:53:44
    #4
    🔎 WhoisTR.net
    Maalesef benimde başaramadığım bir durum bu. Bazen çok fevri davranıp aniden parlayabiliyorum, anlık olarak saçma sapan kararlar verebiliyorum. Birkaç dakika sonrasında da pişman oluyorum.
    Bir daha asla böyle davranmayacağım desem de maalesef engel olamıyorum bu huyuma. Tavsiyelere açığım bende.
  • 16-02-2023, 00:02:46
    #5
    Konu kumar yada bahis felan ise çok zor...
  • 16-02-2023, 00:21:25
    #6
    Evlenin hocam o zaman duraksamayi ogrenirsiniz merak etmeyin 😀
  • 16-02-2023, 00:22:26
    #7
    Bende de bu tarz durumlar oluyor, hepsinin önüne geçemesem de şöyle bir şey farkettim. Eğer ki kendimi oyalarsam ve istediğim şeyi anında yapmazsam, ilerleyen saatlerde yapma isteğim gittikçe azalıyor. Kendini oyalamaya çalış hocam.
  • 16-02-2023, 00:29:13
    #8
    Merhaba,

    kendinle barışık olmak lazım, insan dışarıya zarar vermediği sürece bazı olumsuz özelliklerini kabullenip hayatını buna uygun yaşamalı. Bu savurgan, sinirli, sorumsuz vb çok kötü özellikleri meşrulaştırmak anlamına gelmez tabi, her şey dozunda güzel.