Merhaba,

kendinle barışık olmak lazım, insan dışarıya zarar vermediği sürece bazı olumsuz özelliklerini kabullenip hayatını buna uygun yaşamalı. Bu savurgan, sinirli, sorumsuz vb çok kötü özellikleri meşrulaştırmak anlamına gelmez tabi, her şey dozunda güzel.