Maalesef benimde başaramadığım bir durum bu. Bazen çok fevri davranıp aniden parlayabiliyorum, anlık olarak saçma sapan kararlar verebiliyorum. Birkaç dakika sonrasında da pişman oluyorum.

Bir daha asla böyle davranmayacağım desem de maalesef engel olamıyorum bu huyuma. Tavsiyelere açığım bende.