• 15-02-2023, 01:01:27
    #1
    Merhabalar herkese,

    14.06.21 Üniversite mezunuyum.
    14.06.23 ASKERLİK Tecilim bitecek gözüküyor.

    Askerlik erteleme maddelerinde 28 yaşına kadar erteleme ihtimali var yazıyor ama kimse net bir şey diyememis. Şuan nasıl erteleme yapabilirim?
    Herkese teşekkür ederim.
  • 15-02-2023, 01:03:02
    #2
    tezli/tezsiz yüksek lisans yaparak tecil ettirebilirsiniz.
    • TheKill
    TheKill bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2023, 01:10:52
    #3
    Lisans mezunu isen 2 yıl daha uzatabilirsin hocam.
  • 15-02-2023, 01:18:35
    #4
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans mezunu isen 2 yıl daha uzatabilirsin hocam.
    nasıl oluyor hocam?
    • TheKill
    TheKill bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2023, 01:20:15
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl oluyor hocam?
    Hocam kaç yıl okuduysan mezun olunca o kadar yıl doğal tecil hakkın var.
  • 15-02-2023, 01:23:22
    #6
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaç yıl okuduysan mezun olunca o kadar yıl doğal tecil hakkın var.
    ilk kez duyuyorum. benim bildiğim mezuniyetin üstüne 2 yıl koyuyorlar.
    • TheKill
    TheKill bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2023, 01:24:21
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kez duyuyorum. benim bildiğim mezuniyetin üstüne 2 yıl koyuyorlar.
    Bi araştırın hocam ben o şekilde biliyorum.