KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaç yıl okuduysan mezun olunca o kadar yıl doğal tecil hakkın var.
ilk kez duyuyorum. benim bildiğim mezuniyetin üstüne 2 yıl koyuyorlar.