Merhabalar herkese,
14.06.21 Üniversite mezunuyum.
14.06.23 ASKERLİK Tecilim bitecek gözüküyor.
Askerlik erteleme maddelerinde 28 yaşına kadar erteleme ihtimali var yazıyor ama kimse net bir şey diyememis. Şuan nasıl erteleme yapabilirim?
Herkese teşekkür ederim.