• 14-02-2023, 23:18:17
    #1
    2004 ALFA ROMEO 147 kullanan var mı ? Almayı düşünüyorum 170 e bağladım gibi alfa romeo ilk kez kullanacağım artı ve eksilerini bilen varsa sevinirim....







  • 14-02-2023, 23:20:14
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 ALFA ROMEO 147 kullanan var mı ? Almayı düşünüyorum 170 e bağladım gibi alfa romeo ilk kez kullanacağım artı ve eksilerini bilen varsa sevinirim....








    170 bin çok iyi fiyat tanıdıktan mı alıyorsunuz yoksa sahibiden vb. Uygulamadan mı buldunuz
  • 14-02-2023, 23:20:46
    #3
    Pek tercih edilmiyor türkiyede, tamir sıkıntısı olabilir. Fiyatına göre güzel araç ama
  • 14-02-2023, 23:22:18
    #4
    ateshosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    170 bin çok iyi fiyat tanıdıktan mı alıyorsunuz yoksa sahibiden vb. Uygulamadan mı buldunuz
    pazarlıklı fiyat bu bence 2004 modele göre ideal fiyat herkes şişiriyor adam akıllı ilan yok sahibinden letgo.
    • ateshosting
    ateshosting bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2023, 23:25:45
    #5
    2005 147, 2007 GT, şuanda da mevcut 1998 156 V6 kullanıyorum hocam Alfa'yı Alfa ustasına götüreceksiniz. Bu modeller pek sıkıntı yaşamazsınız Alfa ustasına götürdüğünüz sürece. Almadan önce de genel ekspertiz yapanlara değil Alfa Romeo servisine götürün. Sanırım Ankara'dasınız. Başkent sanayide Alfa Garaj var öneririm. Bakımlarında dikkat etmeniz gereken bujileridir bu motorun. Normal buji kullanılmıyor 4 silindir için 8 buji var. Fiyatları pahalı olandan alacaksınız ngk buji ama diğer arabalar gibi 10 15bin de bitmez 100bin gider bujisi. Parça sıkıntısı asla yaşamazsınız 147de. Yakıt ekonomisi oldukça iyidir performans olarak da 120hp üzmez. Fiyat olarak 2x fiyatlara bulacağınız arabalarda bulunan özellikler ve konfordadır. Bir kere bulaşınca Alfa Romeo'ya bırakamazsınız. Bir sorununuz, sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olurum.

    Ek: Parça fiyatları bir çok markadan ucuzdur marka FIAT'a ait olduğu için ortak parça çok. Düzenli bakılan araba asla üzmez. Bazı hurafeler var parçası pahalı, parçası bulunmuyor, çok masraflı vs vs gibi hepsi hurafe. Ama tabi ki dediğim gibi Alfa Romeo servisi tarafından bakılmış ve siz de aldıktan sonra aynı şekilde bakacaksanız geçerli. Tek gerçek olan alt takımı gerçekten hassas bir linea gibi kullanırsanız burçlar özellikle soğukta garç gurç yapar. O konu harici sıkıntı yaşamazsınız. Ama dediğim gibi alt takım parçaları da uygun fiyatlı opel, citroen, toyota gibi markalardan ki Alfa Romeo onlardan daha premium bir markadır.
  • 14-02-2023, 23:26:18
    #6
    Görünüş ve kullanım olarak fiyatına göre güzel bir araba. Fakat çok masraflı olabilir. O yüzden pek tercih edilmiyor.
  • 15-02-2023, 12:07:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Rez ben de düşünüyorum güzel fiyatlara bulunabiliyor