Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2004 ALFA ROMEO 147 kullanan var mı ? Almayı düşünüyorum 170 e bağladım gibi alfa romeo ilk kez kullanacağım artı ve eksilerini bilen varsa sevinirim....








170 bin çok iyi fiyat tanıdıktan mı alıyorsunuz yoksa sahibiden vb. Uygulamadan mı buldunuz