Konu
2004 ALFA ROMEO 147 kullanan var mı ?
14-02-2023, 23:20:14
#2
ateshosting
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2004 ALFA ROMEO 147 kullanan var mı ? Almayı düşünüyorum 170 e bağladım gibi alfa romeo ilk kez kullanacağım artı ve eksilerini bilen varsa sevinirim....
170 bin çok iyi fiyat tanıdıktan mı alıyorsunuz yoksa sahibiden vb. Uygulamadan mı buldunuz