2005 147, 2007 GT, şuanda da mevcut 1998 156 V6 kullanıyorum hocam Alfa'yı Alfa ustasına götüreceksiniz. Bu modeller pek sıkıntı yaşamazsınız Alfa ustasına götürdüğünüz sürece. Almadan önce de genel ekspertiz yapanlara değil Alfa Romeo servisine götürün. Sanırım Ankara'dasınız. Başkent sanayide Alfa Garaj var öneririm. Bakımlarında dikkat etmeniz gereken bujileridir bu motorun. Normal buji kullanılmıyor 4 silindir için 8 buji var. Fiyatları pahalı olandan alacaksınız ngk buji ama diğer arabalar gibi 10 15bin de bitmez 100bin gider bujisi. Parça sıkıntısı asla yaşamazsınız 147de. Yakıt ekonomisi oldukça iyidir performans olarak da 120hp üzmez. Fiyat olarak 2x fiyatlara bulacağınız arabalarda bulunan özellikler ve konfordadır. Bir kere bulaşınca Alfa Romeo'ya bırakamazsınız. Bir sorununuz, sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olurum.

Ek: Parça fiyatları bir çok markadan ucuzdur marka FIAT'a ait olduğu için ortak parça çok. Düzenli bakılan araba asla üzmez. Bazı hurafeler var parçası pahalı, parçası bulunmuyor, çok masraflı vs vs gibi hepsi hurafe. Ama tabi ki dediğim gibi Alfa Romeo servisi tarafından bakılmış ve siz de aldıktan sonra aynı şekilde bakacaksanız geçerli. Tek gerçek olan alt takımı gerçekten hassas bir linea gibi kullanırsanız burçlar özellikle soğukta garç gurç yapar. O konu harici sıkıntı yaşamazsınız. Ama dediğim gibi alt takım parçaları da uygun fiyatlı opel, citroen, toyota gibi markalardan ki Alfa Romeo onlardan daha premium bir markadır.