• 12-02-2023, 16:46:39
    #1
    bu işi nasıl yapıyorlar, metodu ne bilenler yardımcı olabilir mi girmeyi düşünüyorum bu işe, neler lazım vs. discord işleriyle uğraşıyorum ama boost hakkında bilgim yok
  • 12-02-2023, 16:57:03
    #2
    Hocam legal olanları ciddi manada ugrastiriyor, illegal olanlardada çalıntı cc den çekip yapıyorlar.Legaldekininde uğrastiginiz emeğin karşılığı çok az olduğu için [15 20 dk uğraşıp ortalama 2 boost yapabiliyorsunuz (2 boostta 3 5 tl anca yapiyor) yani emeğimizin karşılığını değmez, bulasmayin bile]
  • 12-02-2023, 17:05:18
    #3
    iEren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam legal olanları ciddi manada ugrastiriyor, illegal olanlardada çalıntı cc den çekip yapıyorlar.Legaldekininde uğrastiginiz emeğin karşılığı çok az olduğu için [15 20 dk uğraşıp ortalama 2 boost yapabiliyorsunuz (2 boostta 3 5 tl anca yapiyor) yani emeğimizin karşılığını değmez, bulasmayin bile]
    yazılımları satılıyor platformda, aslında elle değil o hesapları yazılım açıyor (isteyen ellede açabilir ama dediğiniz gibi 15-20 dk alır), o yüzden bilgi almak istemiştim belki satın almamak için kendim de yazabilirim
  • 12-02-2023, 18:54:45
    #4
    iEren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam legal olanları ciddi manada ugrastiriyor, illegal olanlardada çalıntı cc den çekip yapıyorlar.Legaldekininde uğrastiginiz emeğin karşılığı çok az olduğu için [15 20 dk uğraşıp ortalama 2 boost yapabiliyorsunuz (2 boostta 3 5 tl anca yapiyor) yani emeğimizin karşılığını değmez, bulasmayin bile]
    Bu kişiden kişiye göre değişkenlik gösterir. mesela benim bi hesabı açıp hesaba nitro çekmem yalnızca 1-2 dakikamı alır. proxy, mail vs. hepsi mevcut olduğu için.
  • 12-02-2023, 22:27:54
    #5
    Ahmet4202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişiden kişiye göre değişkenlik gösterir. mesela benim bi hesabı açıp hesaba nitro çekmem yalnızca 1-2 dakikamı alır. proxy, mail vs. hepsi mevcut olduğu için.
    Hocam iade yöntemi dışında farklı bir yöntem mi kullanıyorsunuz? İade yöntemine kart koruması vs yazılım kullanmaya engel oluyor diye biliyorumda ( yani en son engel oluyordu)
  • 12-02-2023, 22:29:48
    #6
    iEren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iade yöntemi dışında farklı bir yöntem mi kullanıyorsunuz? İade yöntemine kart koruması vs yazılım kullanmaya engel oluyor diye biliyorumda ( yani en son engel oluyordu)
    Hocam tedarikçiden uygun fiyata nitroları alıyorum. promo nitrosu bu arada illegal bir olay yok. çok büyük de kar marjı bırakıyor.
  • 13-02-2023, 00:06:58
    #7
    Ahmet4202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tedarikçiden uygun fiyata nitroları alıyorum. promo nitrosu bu arada illegal bir olay yok. çok büyük de kar marjı bırakıyor.
    Hocam ben o promo nitrosunu hazırlayıp boost aktif etmekten söz ediyorum.Yaklasik 50 kuruşa maliyeti oluyor ve 3 aylık 2x boosta sahip oluyor.Ama dediğim gibi elden hazırlarken bile 3 4 tane captacha ve sms doğrulaması oluyor.Ustune kart koruması var.Yazilima düşürmek biraz zor gibi duruyor.Nitroyu almayi yazılıma bagladilarsada helal olsun.Yapan arkadaş varsa dm den iletişime geçerse programı satın almak isterim
  • 13-02-2023, 00:41:36
    #8
    Benim token generatorum bulunuyor, otomatik bir şekilde token açıyorum ve token başı masraf 5-6 kuruş civarı oluyor direkt ana sağlayıcıyım anlayacağınız. Promo nitroları ucuza tedarik edebilirsem yazılımını yapıp otomatik bir şekilde nitroyu metin belgesinden çekip tokenin nitroyu kabul etmesini sağlayabilirim. Aynı zamanda otomatik teslimat için ufak bir Script daha hazırlayıp tokenin otomatik bir şekilde müşterinin istediği sunucuya girip boost basmasını sağlayabilirim. Ama burada tek sorun tedarik sorunu. Bu konu hakkında bana ucuza nitro sağlayabilecek arkadaşlar ulaşabilir çalışırız.
  • 13-02-2023, 01:23:54
    #9
    Wicker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim token generatorum bulunuyor, otomatik bir şekilde token açıyorum ve token başı masraf 5-6 kuruş civarı oluyor direkt ana sağlayıcıyım anlayacağınız. Promo nitroları ucuza tedarik edebilirsem yazılımını yapıp otomatik bir şekilde nitroyu metin belgesinden çekip tokenin nitroyu kabul etmesini sağlayabilirim. Aynı zamanda otomatik teslimat için ufak bir Script daha hazırlayıp tokenin otomatik bir şekilde müşterinin istediği sunucuya girip boost basmasını sağlayabilirim. Ama burada tek sorun tedarik sorunu. Bu konu hakkında bana ucuza nitro sağlayabilecek arkadaşlar ulaşabilir çalışırız.
    Hocam captachayı program ile geçebilir misiniz?