Ahmet4202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kişiden kişiye göre değişkenlik gösterir. mesela benim bi hesabı açıp hesaba nitro çekmem yalnızca 1-2 dakikamı alır. proxy, mail vs. hepsi mevcut olduğu için.
Hocam iade yöntemi dışında farklı bir yöntem mi kullanıyorsunuz? İade yöntemine kart koruması vs yazılım kullanmaya engel oluyor diye biliyorumda ( yani en son engel oluyordu)