Benim token generatorum bulunuyor, otomatik bir şekilde token açıyorum ve token başı masraf 5-6 kuruş civarı oluyor direkt ana sağlayıcıyım anlayacağınız. Promo nitroları ucuza tedarik edebilirsem yazılımını yapıp otomatik bir şekilde nitroyu metin belgesinden çekip tokenin nitroyu kabul etmesini sağlayabilirim. Aynı zamanda otomatik teslimat için ufak bir Script daha hazırlayıp tokenin otomatik bir şekilde müşterinin istediği sunucuya girip boost basmasını sağlayabilirim. Ama burada tek sorun tedarik sorunu. Bu konu hakkında bana ucuza nitro sağlayabilecek arkadaşlar ulaşabilir çalışırız.
Hocam captachayı program ile geçebilir misiniz?