Merhaba arkadaşlar bu satış yeri için bilgisi olanların cevaplarını bekliyorum. Teşekkür ederim.
1-Dijital ürün satışında komisyon ne kadar oluyor. Örneğin 40 dolarlık dijital bir üründen bize ne kadar kalıyor ?
2-Ödemeler ne zaman banka hesabımıza yatıyor ?
3-Ödemeler konusunda bir prosedür var mı yoksa direkt verdiğimiz iban'a mı yatıyor ?
4-0.20 dolarlık bir ürün yükleme bedeli varmış bu bizden hemen mi alınıyor yoksa ürün eklendikten ve satış aldıktan sonra orada kazandığımız paranın içinden mi tahsil ediliyor ?
ETSY hakkında sorularım ?
3
●132
- 10-02-2023, 18:32:28Bende bugün üye olup ilk 2 ürunümü yükleyerek başladım , komisyon oranlarını hiç araştırmadım hocam. Ödemeler aylık haftalık ve günlük yatmakta. Tr ibaninıza yatıyor ödemeler. Ürün satışından düşmekte 0.20 fee ücreti , referanslı link ile üye olursanız 40 adet ücretsiz listeleme vermekte.
- 10-02-2023, 18:58:15Peki site içinde alışveriş dönüyor mu hocam yani birkaç dijital ürün yükleyip satabilir miyiz hemen?
- 10-02-2023, 18:59:06Teşekkürler hocam.Yusuf35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördüğüm kadarıyla pek olmuyor, ürününüzün reklamını yapmanız lazım gibi görünüyor.IbrahimMiller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle