Merhaba arkadaşlar bu satış yeri için bilgisi olanların cevaplarını bekliyorum. Teşekkür ederim.
1-Dijital ürün satışında komisyon ne kadar oluyor. Örneğin 40 dolarlık dijital bir üründen bize ne kadar kalıyor ?
2-Ödemeler ne zaman banka hesabımıza yatıyor ?
3-Ödemeler konusunda bir prosedür var mı yoksa direkt verdiğimiz iban'a mı yatıyor ?
4-0.20 dolarlık bir ürün yükleme bedeli varmış bu bizden hemen mi alınıyor yoksa ürün eklendikten ve satış aldıktan sonra orada kazandığımız paranın içinden mi tahsil ediliyor ?