• 07-02-2023, 10:33:58
    #1
    Meraktan soruyorum, Yav arkadaş donanmanın en büyük gemisi TCG ANADOLU gemisini niye afet bölgesine göndermiyorlar tam da bu görev için biçilmiş kaftan, İçinde tam teşekkürlü bir sürü hastahane var ,Bölgede ki kurtarma ekiplerine Lojistik anlamda çok destek sağlayabilecek kapasite de ,Depremden etkilenen vatandaşların tahliyesi ve erzak yardımı vs için çok işe yaramaz mı ?

  • 07-02-2023, 10:36:14
    #2
    Özellikle hatay için çok uygun olur.
  • 07-02-2023, 10:36:17
    #3
    Kurumsal Üye
    Çünkü ülkemizdeki en ucuz şey insan hayatıdır.
  • 07-02-2023, 10:37:20
    #4
    tersaneden indirildi mi ki? henüz göreve başlamadı diye biliyorum ben. tcg iskenderun gitti görevde şuan
  • 07-02-2023, 10:38:32
    #5
    Kışlalar neden boşaltılmadı gibi sorularda sorabilirsiniz. Twitter'a girdiğimde Henüz binlerce binaya hiç bir müdahale edilmediğini görüyoruz. Adamlar bağırıyor annem babam burada yatıyor kimse gelmedi sokak bom boş diye. Allah korusun İstanbul depremi olursa yaşanacaklar bugün yaşananlardan 10 Kat daha kötü olur.

    Bir an önce önlemini almalıyız.

    DEPREMDEN kaçış olmaz bu gelecek ve yaşanan. Allah tekrarını göstermesin demekle olmaz FAY hattı ülkesiyiz bunlar yaşanacak ancak BİZ nasıl önlem almalıyız buna çözüm bulmalıyız. Geceleri uyuyamıyorum Twitter'da yardım isteyenleri görürken ben evimde yatarak elimden bir şey gelmeyince ...
  • 07-02-2023, 10:39:21
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tersaneden indirildi mi ki? henüz göreve başlamadı diye biliyorum ben. tcg iskenderun gitti görevde şuan
    Hocam testleri tamamlamış galiba, milleti oyalıyorlar üzerine koyacak uçak yok diye seyir testlerine devam ediyoruz vs diyorlar TCG iskenderunda görevde evet ama daha fazlası daha iyi olmaz mı ?
  • 07-02-2023, 10:40:59
    #7
    DsquaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam testleri tamamlamış galiba, milleti oyalıyorlar üzerine koyacak uçak yok diye seyir testlerine devam ediyoruz vs diyorlar TCG iskenderunda görevde evet ama daha fazlası daha iyi olmaz mı ?
    hocam emin ol senden benden daha iyi düşünüyolardır bunları merak etme kimse kendisine laf edilmesini istemez. Mümkün olsa tersaneden çıkarırlar zaten demekki daha bitmemiş testleri.
  • 07-02-2023, 10:43:01
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam emin ol senden benden daha iyi düşünüyolardır bunları merak etme kimse kendisine laf edilmesini istemez. Mümkün olsa tersaneden çıkarırlar zaten demekki daha bitmemiş testleri.
    Hocam benden sende daha iyi düşünüyor olsalar 150 bin nüfuslu elbistan da sadece 20 kişilk kurtarma ekip olmaz 5 saatir sokakta ki cesedi kaldırmamışlar.
  • 07-02-2023, 10:44:05
    #9
    Geminin tamamlanip tamamlanmadigi hakkinda bir bilgimiz var mi? Yok. Makinelerin faal olup olmadigini biliyor muyuz? YOK. Disardan "gemi" olarak gorunen, suda yuruyebilecek vaziyette mi? YOK.

    Arkadaslar, iyi niyetten suphemiz yok ancak her sey istedigimiz gibi gitmiyor maalesef. 65 gemisi olan bir sirketin calisaniyim. Elimizde olsa, 65 gemiyi de Iskenderun'a gondeririz. Bu isler boyle olmuyor. Maksadim caninizi sikmak ya da tartisma cikartmak degil ancak olacak is var olmayacak is var.

    TCG Iskenderun su anda Iskenderun'da, umarim oradaki vatandaslarimiz icin bir nebze olsun faydasi olur.