Geminin tamamlanip tamamlanmadigi hakkinda bir bilgimiz var mi? Yok. Makinelerin faal olup olmadigini biliyor muyuz? YOK. Disardan "gemi" olarak gorunen, suda yuruyebilecek vaziyette mi? YOK.

Arkadaslar, iyi niyetten suphemiz yok ancak her sey istedigimiz gibi gitmiyor maalesef. 65 gemisi olan bir sirketin calisaniyim. Elimizde olsa, 65 gemiyi de Iskenderun'a gondeririz. Bu isler boyle olmuyor. Maksadim caninizi sikmak ya da tartisma cikartmak degil ancak olacak is var olmayacak is var.

TCG Iskenderun su anda Iskenderun'da, umarim oradaki vatandaslarimiz icin bir nebze olsun faydasi olur.