Meraktan soruyorum, Yav arkadaş donanmanın en büyük gemisi TCG ANADOLU gemisini niye afet bölgesine göndermiyorlar tam da bu görev için biçilmiş kaftan, İçinde tam teşekkürlü bir sürü hastahane var ,Bölgede ki kurtarma ekiplerine Lojistik anlamda çok destek sağlayabilecek kapasite de ,Depremden etkilenen vatandaşların tahliyesi ve erzak yardımı vs için çok işe yaramaz mı ?