Kışlalar neden boşaltılmadı gibi sorularda sorabilirsiniz. Twitter'a girdiğimde Henüz binlerce binaya hiç bir müdahale edilmediğini görüyoruz. Adamlar bağırıyor annem babam burada yatıyor kimse gelmedi sokak bom boş diye. Allah korusun İstanbul depremi olursa yaşanacaklar bugün yaşananlardan 10 Kat daha kötü olur.

Bir an önce önlemini almalıyız.

DEPREMDEN kaçış olmaz bu gelecek ve yaşanan. Allah tekrarını göstermesin demekle olmaz FAY hattı ülkesiyiz bunlar yaşanacak ancak BİZ nasıl önlem almalıyız buna çözüm bulmalıyız. Geceleri uyuyamıyorum Twitter'da yardım isteyenleri görürken ben evimde yatarak elimden bir şey gelmeyince ...