• 04-02-2023, 14:38:42
    #1
    3 Yıl önce ayrıldığım eski sevgilimle aynı şehirde neredeyse aynı mahallede yaşıyoruz. Bundan 6 ay önce kendini beni, en yakın arkadaşıma(Kızın akrabası) sormuş. "Sevgilisi var mı, askere ne zaman gidiyor" vb. diye. Son birkaç gündür sürekli denk gelmeye başladık(Üniversiteler ara tatile girdiği için). Ve kendisi beni görünce yüzüme bakmasa da sırıtıyor. Arabayla geziyorum , o da denk geliyor sürekli karşılaşır olduk. Ben de mesaj attım. "Napıyon, nasılsın" diye sonra araştık, konuştuk. Kendisi eski fotoğrafları sil, vb. dedi. Eski günlerden şakalaştık falan. Sonra 2 gün sonra tekrar aradım büt sınavım var ona çalışıyorum dedi. Ben de tamam çalış yarın ararım tekrar dedim, hiç hayır arama istemiyorum vb. demedi. Yine aradım dün 1 saat kadar konuştuk. Şakalaştık. Bu BÜt sınavına gitmişti geri dönecekti otogardaydı, sonra konuşalım otobüs geldi uyuyacağım dedi ve kapattı. Sonra bu 23.00'da otogarda olacaktı. Ben de msj attım 23.00'da otogarda görüşürüz diye, ama kız zaten almaya gelecekler gelme dedi. Ben de "geleyim mi" diye sormuyorum geleceğim nokta yazdım Sonra bi baktım engellemiş. Daha sonra akrabası olan arkadaşım aradı. Hiç benden konu açmadı , kız kendisi dedi Beni aradı falan diye, arkadaşım da haberi yokmuş gibi davrandı. Ve kıza sordu; Sen bu çocuğu(Beni) gerçekten istemiyor musun tekrar ona göre söyle ben de çocukla ona göre konuşayım dedi. Kız böyle deyince istemiyorum da demiyor. Ama engelliyorda. Hem konuşuyor şakalaşıyor. Arkadaşıma da şey diyor; Çocukla(benimle) biraz sert konuştum zaten bu konuda görüşleriniz nelerdir dostlar. Fikirlerinizi almak isterim. Bu kızın amacı ne
  • 04-02-2023, 14:42:21
    #2
    Dostum senin tek avcı olmadığın yerine başka avcıların da olduğu bir alanda belkide kız tek avcıya avlanmamış etrafındaki başka avcılardan da vazgeçemiyor olabilir biraz somut anlattım ama neyse jkfahnfkjafg
  • 04-02-2023, 14:43:43
    #4
    "Ben de "geleyim mi" diye sormuyorum geleceğim nokta yazdım" Kız gelme demiş, belki ailesi gelecek belki arkadaşları, plan hazırken sizin yok geleceğim diye zorlamanız kızı irite etmiş olabilir. Beni de rahatsız etti açıkcası
  • 04-02-2023, 14:44:49
    #5
    Fazla istekli davranmışsınız hocam bence, hızlı gitmişsiniz
    • saylica
    saylica bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-02-2023, 14:51:09
    #6
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Ben de "geleyim mi" diye sormuyorum geleceğim nokta yazdım" Kız gelme demiş, belki ailesi gelecek belki arkadaşları, plan hazırken sizin yok geleceğim diye zorlamanız kızı irite etmiş olabilir. Beni de rahatsız etti açıkcası
    Haklısınız hocam. Sİzce kız tekrar istiyor mu, istemiyor mu? Hiç arama konuşmak istemiyorum. Vb. de demiyor. Ama eskilerden konu açınca a fotoğrafları sil falan diyor. Arkadaşım kıza soruyor; "kesin istemiyor musun bak ona göre diyeyim" çocuğa diye. Kız hayır istemiyorum demiyor. Sessiz kalıyor.
  • 04-02-2023, 14:51:21
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla istekli davranmışsınız hocam bence, hızlı gitmişsiniz
    Haklısınız hocam. Sİzce kız tekrar istiyor mu, istemiyor mu? Hiç arama konuşmak istemiyorum. Vb. de demiyor. Ama eskilerden konu açınca a fotoğrafları sil falan diyor. Arkadaşım kıza soruyor; "kesin istemiyor musun bak ona göre diyeyim" çocuğa diye. Kız hayır istemiyorum demiyor. Sessiz kalıyor.
  • 04-02-2023, 14:53:28
    #8
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam. Sİzce kız tekrar istiyor mu, istemiyor mu? Hiç arama konuşmak istemiyorum. Vb. de demiyor. Ama eskilerden konu açınca a fotoğrafları sil falan diyor. Arkadaşım kıza soruyor; "kesin istemiyor musun bak ona göre diyeyim" çocuğa diye. Kız hayır istemiyorum demiyor. Sessiz kalıyor.
    Aradan başkasını çıkarmanız lazım, arkadaşınız kıza sizle ilgili hiç bir şey söylemesin. Siz kızla iletişime geçmeyin, sanki son yaşananlar hiç yaşanmamış gibi normal hayatınıza devam edin o kız size döner hocam. Tecrübeyle sabit Hatta sizin ilgilenmeyeceğiniz süreçte dikkatinizi çekmek için bir şeyler de yapabilir. Onlara da kanmayın.
    • saylica
    • Dogan7
    saylica ve Dogan7 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-02-2023, 14:57:00
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Naz yapıyor yaaa