3 Yıl önce ayrıldığım eski sevgilimle aynı şehirde neredeyse aynı mahallede yaşıyoruz. Bundan 6 ay önce kendini beni, en yakın arkadaşıma(Kızın akrabası) sormuş. "Sevgilisi var mı, askere ne zaman gidiyor" vb. diye. Son birkaç gündür sürekli denk gelmeye başladık(Üniversiteler ara tatile girdiği için). Ve kendisi beni görünce yüzüme bakmasa da sırıtıyor. Arabayla geziyorum , o da denk geliyor sürekli karşılaşır olduk. Ben de mesaj attım. "Napıyon, nasılsın" diye sonra araştık, konuştuk. Kendisi eski fotoğrafları sil, vb. dedi. Eski günlerden şakalaştık falan. Sonra 2 gün sonra tekrar aradım büt sınavım var ona çalışıyorum dedi. Ben de tamam çalış yarın ararım tekrar dedim, hiç hayır arama istemiyorum vb. demedi. Yine aradım dün 1 saat kadar konuştuk. Şakalaştık. Bu BÜt sınavına gitmişti geri dönecekti otogardaydı, sonra konuşalım otobüs geldi uyuyacağım dedi ve kapattı. Sonra bu 23.00'da otogarda olacaktı. Ben de msj attım 23.00'da otogarda görüşürüz diye, ama kız zaten almaya gelecekler gelme dedi. Ben de "geleyim mi" diye sormuyorum geleceğim nokta yazdım

Sonra bi baktım engellemiş. Daha sonra akrabası olan arkadaşım aradı. Hiç benden konu açmadı , kız kendisi dedi Beni aradı falan diye, arkadaşım da haberi yokmuş gibi davrandı. Ve kıza sordu; Sen bu çocuğu(Beni) gerçekten istemiyor musun tekrar ona göre söyle ben de çocukla ona göre konuşayım dedi. Kız böyle deyince istemiyorum da demiyor. Ama engelliyorda. Hem konuşuyor şakalaşıyor. Arkadaşıma da şey diyor; Çocukla(benimle) biraz sert konuştum zaten

bu konuda görüşleriniz nelerdir dostlar. Fikirlerinizi almak isterim. Bu kızın amacı ne