Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ben de "geleyim mi" diye sormuyorum geleceğim nokta yazdım" Kız gelme demiş, belki ailesi gelecek belki arkadaşları, plan hazırken sizin yok geleceğim diye zorlamanız kızı irite etmiş olabilir. Beni de rahatsız etti açıkcası
Haklısınız hocam. Sİzce kız tekrar istiyor mu, istemiyor mu? Hiç arama konuşmak istemiyorum. Vb. de demiyor. Ama eskilerden konu açınca a fotoğrafları sil falan diyor. Arkadaşım kıza soruyor; "kesin istemiyor musun bak ona göre diyeyim" çocuğa diye. Kız hayır istemiyorum demiyor. Sessiz kalıyor.