Haklısınız hocam. Sİzce kız tekrar istiyor mu, istemiyor mu? Hiç arama konuşmak istemiyorum. Vb. de demiyor. Ama eskilerden konu açınca a fotoğrafları sil falan diyor. Arkadaşım kıza soruyor; "kesin istemiyor musun bak ona göre diyeyim" çocuğa diye. Kız hayır istemiyorum demiyor. Sessiz kalıyor.
Aradan başkasını çıkarmanız lazım, arkadaşınız kıza sizle ilgili hiç bir şey söylemesin. Siz kızla iletişime geçmeyin, sanki son yaşananlar hiç yaşanmamış gibi normal hayatınıza devam edin o kız size döner hocam. Tecrübeyle sabit

Hatta sizin ilgilenmeyeceğiniz süreçte dikkatinizi çekmek için bir şeyler de yapabilir. Onlara da kanmayın.