Aradan başkasını çıkarmanız lazım, arkadaşınız kıza sizle ilgili hiç bir şey söylemesin. Siz kızla iletişime geçmeyin, sanki son yaşananlar hiç yaşanmamış gibi normal hayatınıza devam edin o kız size döner hocam. Tecrübeyle sabit Hatta sizin ilgilenmeyeceğiniz süreçte dikkatinizi çekmek için bir şeyler de yapabilir. Onlara da kanmayın.
Aynen de öyle yapacağım hocam. Normal hayatıma devam. Bana naz yapıyor gibi geliyor hocam. Fakat engellemesine anlam veremedim
Hocam bilemiyorum bana da öyle geliyor. İstemese bir daha arama konuşmak istemiyorum falan der engeller. O zaman anlarım ama , arkadaşım kesin istemiyor musun deyince hayır da demiyor. 2-3 GÜNDÜR 1-2 saat konuşuyoruz şakalaşıyoruz. Ben de anlam veremedim
Kesinlikle naz yaptığını düşünmüyorum hocam, bence biraz soğumuş.
Hocam soğuduysa bence geri dönmez. Bir şeyler yapmak için uğraşmaz haksız mıyım. İstemeyen insan da ne bileyim , konuşmak istemiyorum bir daha arama vb. der haksız mıyım hocam. Anlam veremiyorum vallahi..
Hocam soğuduysa bence geri dönmez. Bir şeyler yapmak için uğraşmaz haksız mıyım. İstemeyen insan da ne bileyim , konuşmak istemiyorum bir daha arama vb. der haksız mıyım hocam. Anlam veremiyorum vallahi..
Komple soğumuş demedim ki hocam. İlgiyi çok vermişsiniz çok hevesli davranmışsınız kız da her kız nasıl davranıyorsa öyle davranmış