Kesinlikle naz yaptığını düşünmüyorum hocam, bence biraz soğumuş.
Hocam soğuduysa bence geri dönmez. Bir şeyler yapmak için uğraşmaz haksız mıyım. İstemeyen insan da ne bileyim , konuşmak istemiyorum bir daha arama vb. der haksız mıyım hocam. Anlam veremiyorum vallahi..