saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam soğuduysa bence geri dönmez. Bir şeyler yapmak için uğraşmaz haksız mıyım. İstemeyen insan da ne bileyim , konuşmak istemiyorum bir daha arama vb. der haksız mıyım hocam. Anlam veremiyorum vallahi..
Komple soğumuş demedim ki hocam. İlgiyi çok vermişsiniz çok hevesli davranmışsınız kız da her kız nasıl davranıyorsa öyle davranmış