• 04-02-2023, 12:20:57
    #1
    Merhaba, yaklaşık 30-35 dakika önce müşteri hizmetleri aracılığıyla internet paketimi 75 mbps' e yükselttirdim. Önceden 32 mbps alıyordum. Şu an 42-43 civarı alıyorum. (Hız kayıplarının yaşanabileceğini biliyorum fakat %50' ye yakın kayıp biraz anormal gibi, test sonucu düz bir çizgi şeklinde internetim stabil)

    İşlemin 15 dakika ile 24 saat arasında sürebileceği söylenmişti. Hız arttığı için işlem tamamlandı mı anlayamadım. Bu süreç içinde yavaş yavaş mı artacak?

    Forum içinde taahhüt edilen hızın %70' ini sağlamak zorunda olduklarına dair bir şey okumuştum yanlış hatırlamıyorsam. Bu doğru mu?
  • 04-02-2023, 12:24:53
    #2
    selamlar,internete bağlı cihaz sayınız modeminizin özellikleri gibi faktörler wifi hızınıza etki etmekte.Modeminizin marka modeliyle ve hat değerlerini atarsanız yardımcı olabilirim
  • 04-02-2023, 12:31:26
    #3
    alt yapı desteklediğinden eminmisin.babamada destekliyor deyip 24 ay fiber yerine adsl i kitlemişlerdi telekomdan.telekom pişmanlıktır.modem kopmaları olur,manuel açma kapama yapmak zorunda kalırsın vs...
  • 04-02-2023, 12:41:40
    #4
    Modemi kapatıp açın. Kablo ile deneme yapın. 2.4ghz yerine 5ghz bandını deneyin.
  • 04-02-2023, 12:42:48
    #5
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar,internete bağlı cihaz sayınız modeminizin özellikleri gibi faktörler wifi hızınıza etki etmekte.Modeminizin marka modeliyle ve hat değerlerini atarsanız yardımcı olabilirim
    Özelden iletiyorum, teşekkürler.

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alt yapı desteklediğinden eminmisin.babamada destekliyor deyip 24 ay fiber yerine adsl i kitlemişlerdi telekomdan.telekom pişmanlıktır.modem kopmaları olur,manuel açma kapama yapmak zorunda kalırsın vs...
    Evet eminim hocam, Türk Telekom altyapısında hizmet veren firmalardan sorgulattığımda direkt 75 gözüküyordu. Emin olmak için müşteri hizmetlerini aradım. Onlar da doğruladılar öyle geçiş yaptım.
  • 04-02-2023, 12:45:36
    #6
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemi kapatıp açın. Kablo ile deneme yapın. 2.4ghz yerine 5ghz bandını deneyin.
    Kapatıp açtım hocam, kablo ile de denedim. 5 gHZ açık, hatta MacBook ve iPhone 13 gibi wifi alıcısı kuvvetli cihazlardan da deniyorum sonuç aynı.
  • 04-02-2023, 13:00:32
    #7
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatıp açtım hocam, kablo ile de denedim. 5 gHZ açık, hatta MacBook ve iPhone 13 gibi wifi alıcısı kuvvetli cihazlardan da deniyorum sonuç aynı.
    Modem arayüzüne girip alabileceğiniz maksimum hızı atabilir misiniz sorgulamada o bölge için alınabilir maks hızı gösteriyor muhtemelen vdsl kullanıyorsunuz ki Buda o konumda ne kadar çok bağlantı varsa o kadar hızda düşüş demek kabin ne kadar doluysa alabileceğiniz hızda maksimumdan o kadar düşmekte benimde evimde 82 destekliyor şuan sorgulamada fakat modem en fazla 62 alabileceğimi gösteriyor
  • 04-02-2023, 13:05:05
    #8
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem arayüzüne girip alabileceğiniz maksimum hızı atabilir misiniz sorgulamada o bölge için alınabilir maks hızı gösteriyor muhtemelen vdsl kullanıyorsunuz ki Buda o konumda ne kadar çok bağlantı varsa o kadar hızda düşüş demek kabin ne kadar doluysa alabileceğiniz hızda maksimumdan o kadar düşmekte benimde evimde 82 destekliyor şuan sorgulamada fakat modem en fazla 62 alabileceğimi gösteriyor
    Şu an evde bağlı cihaz yok hocam, tek başımayım. Sadece bilgisayar bağlı.

  • 04-02-2023, 13:07:06
    #9
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an evde bağlı cihaz yok hocam, tek başımayım. Sadece bilgisayar bağlı.

    Alabileceğin maksimum hızın tanımlanan maksimum hızla alakası yok . O hattan alabileceğin maksimum hızı gösteriyor yani arada fiyat farkı varsa 75 mb düşürtün 50 sizin için ideal olan hız .