alt yapı desteklediğinden eminmisin.babamada destekliyor deyip 24 ay fiber yerine adsl i kitlemişlerdi telekomdan.telekom pişmanlıktır.modem kopmaları olur,manuel açma kapama yapmak zorunda kalırsın vs...