Merhaba, yaklaşık 30-35 dakika önce müşteri hizmetleri aracılığıyla internet paketimi 75 mbps' e yükselttirdim. Önceden 32 mbps alıyordum. Şu an 42-43 civarı alıyorum. (Hız kayıplarının yaşanabileceğini biliyorum fakat %50' ye yakın kayıp biraz anormal gibi, test sonucu düz bir çizgi şeklinde internetim stabil)
İşlemin 15 dakika ile 24 saat arasında sürebileceği söylenmişti. Hız arttığı için işlem tamamlandı mı anlayamadım. Bu süreç içinde yavaş yavaş mı artacak?
Forum içinde taahhüt edilen hızın %70' ini sağlamak zorunda olduklarına dair bir şey okumuştum yanlış hatırlamıyorsam. Bu doğru mu?