enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatıp açtım hocam, kablo ile de denedim. 5 gHZ açık, hatta MacBook ve iPhone 13 gibi wifi alıcısı kuvvetli cihazlardan da deniyorum sonuç aynı.
Modem arayüzüne girip alabileceğiniz maksimum hızı atabilir misiniz sorgulamada o bölge için alınabilir maks hızı gösteriyor muhtemelen vdsl kullanıyorsunuz ki Buda o konumda ne kadar çok bağlantı varsa o kadar hızda düşüş demek kabin ne kadar doluysa alabileceğiniz hızda maksimumdan o kadar düşmekte benimde evimde 82 destekliyor şuan sorgulamada fakat modem en fazla 62 alabileceğimi gösteriyor