• 01-02-2023, 20:44:34
    #1
    Platin üye
    Neden kullanır düz şekilde devam edsek sıkıntı olurmu

    Kod satırı

    $sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SETrnttttisimtt= :isim,rnttttemail tt= :email,rntttttelefon t= :telefon,rnttttaciklamat= :aciklama,rnttttipttt= :ip,rntttttarih tt= :tarih");
    nasıl bir yol izlemeliyiz açıklama yaparsanız sevinirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • $sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SET isim = :isim, email = :email, telefon = :telefon, aciklama = :aciklama, ip = :ip, tarih = :tarih");

      böyle kullanmanız daha düzgün olur.
  • 01-02-2023, 20:50:11
    #2
    Kurumsal Üye
    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden kullanır düz şekilde devam edsek sıkıntı olurmu

    Kod satırı

    $sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SETrnttttisimtt= :isim,rnttttemail tt= :email,rntttttelefon t= :telefon,rnttttaciklamat= :aciklama,rnttttipttt= :ip,rntttttarih tt= :tarih");
    nasıl bir yol izlemeliyiz açıklama yaparsanız sevinirim
    Düz olur zaten o şifreli bir kodmuş çözülünce bozuk çözülmüş bence
  • 01-02-2023, 20:52:11
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    $sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SET isim = :isim, email = :email, telefon = :telefon, aciklama = :aciklama, ip = :ip, tarih = :tarih");

    böyle kullanmanız daha düzgün olur.