Neden kullanır düz şekilde devam edsek sıkıntı olurmu
Kod satırı
$sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SETrnttttisimtt= :isim,rnttttemail tt= :email,rntttttelefon t= :telefon,rnttttaciklamat= :aciklama,rnttttipttt= :ip,rntttttarih tt= :tarih");
nasıl bir yol izlemeliyiz açıklama yaparsanız sevinirim
PHP insert sorgusu \r\n\t\t\t\tisim\t\t
2
●80
- 01-02-2023, 20:44:34
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 01-02-2023, 20:50:11Düz olur zaten o şifreli bir kodmuş çözülünce bozuk çözülmüş bencekoksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 20:52:11Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.$sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SET isim = :isim, email = :email, telefon = :telefon, aciklama = :aciklama, ip = :ip, tarih = :tarih");
böyle kullanmanız daha düzgün olur.