koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden kullanır düz şekilde devam edsek sıkıntı olurmu

Kod satırı

$sorgu = $db->prepare("INSERT INTO teklif_formu SETrnttttisimtt= :isim,rnttttemail tt= :email,rntttttelefon t= :telefon,rnttttaciklamat= :aciklama,rnttttipttt= :ip,rntttttarih tt= :tarih");
nasıl bir yol izlemeliyiz açıklama yaparsanız sevinirim
Düz olur zaten o şifreli bir kodmuş çözülünce bozuk çözülmüş bence