https://www.r10.net/sikayetim-var/35...post1084386956
Şuradaki konuda görüldüğü üzre arkadaşla bir uygulama konusunda anlaştık kaporasini ödedi ve uygulamanın birçok alıcısı varken kendisi için bekledik 15 gün falan tahminen süre sonunda alamayacağını söyledi şimdi bu durumda ben o süre zarfında uygulamayı çalıştırmadim içindeki müşterilere bakan ve çalışan bir arkadaşımız vardı r10 da maaşı eksiksiz ödendi alamayacağını bildirince satabilmek için 2500 TL civarı harcama yaptım ve ona satacağım fiyattan 2000 TL altına verdim 10.000 TL tutarında ki uygulamam
10.000 - 2500 -2000= 5500 TL ye satılmış oldu diğer ekstraları saymıyorum (yorum indirme hizmet güncelleme reskin vb)
Uygulamanın r10 satış fiyatı 4000 TL civarı ben 1500 TL için mi o kadar emek verdim ? Uygulama emekler çalışanlar kafam allak bullak ettiler
Sorum ise şu Kapora ne için verilir? Satin alacak kişi önden para gönderir başkasına satilmasin diye. Belirtilen zamanda satin aldığı takdirde kapora ödemeden düşülür kalan kısmı ödenir. Ama belirtilen zamanda alamazsa ya da vazgeçerse kapora yanar ürün sahibi de tekrar satışa koyar. Kapora iade edilecekse niye veriliyor ki en baştan? Bekletsin zarar ettirsin sonra da geri iade istesin diye mi?
Kapora nedir ? Nasıl yanar ?
15
●670
- Kabul Edilen Cevap
- 6 Beğeni
-
- 28-01-2023, 10:58:50Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Kapora yanmış ki zaten, oh ben şimdi size 1k atayım 1 2 ay sonra atarım gerisini. Nasıl olsa maaş 8500 olcak dimi yavvv
Umarım iade etmediniz o kaporayi eğer olaylar eksiksiz bu şekilde ise - 28-01-2023, 11:01:35Üyeliği durdurulduroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade etmedim etmeyide kesinlikle düşünmüyorum eksiksiz ve belgeli kanıtlı şekilde zaten herşey sayın moderetorum @Yeniceri; kapora yanma durumu olamaz şeklindeki ifadesi sonrası haksız olduğumu düşünüyordum ama şimdi tekrar karar kıldım iade etmeyeceğim umarım emsal bir karar olur tum forum rahatlar bu problemlerden - 28-01-2023, 11:11:31"Hukuki açıdan yapılacak kapora ödemeleri yazılı olarak alıcı ve verici arasında yazılı sözleşme içinde açıkça belirtilmelidir. Olası oluşabilecek olumsuzluklar, örneğin ; ekonomik durumun alıma uygun olmaması gibi sebepler ile kişi alım yapmaktan vazgeçmesi durumunda yazılı kapora tanımı içeren sözleşmelerde "cayma bedeli" gibi bir tanımı yok ise cayan kişi hukuki açıdan kaporasını geri talep etme hakkına sahiptir"
Böyle bir tanım veyahut bir sözleşmeniz yoksa maalesef Moderatörümüz haklı hukuki açıdan iade etmeniz gerekmektedir.