https://www.r10.net/sikayetim-var/35...post1084386956

Şuradaki konuda görüldüğü üzre arkadaşla bir uygulama konusunda anlaştık kaporasini ödedi ve uygulamanın birçok alıcısı varken kendisi için bekledik 15 gün falan tahminen süre sonunda alamayacağını söyledi şimdi bu durumda ben o süre zarfında uygulamayı çalıştırmadim içindeki müşterilere bakan ve çalışan bir arkadaşımız vardı r10 da maaşı eksiksiz ödendi alamayacağını bildirince satabilmek için 2500 TL civarı harcama yaptım ve ona satacağım fiyattan 2000 TL altına verdim 10.000 TL tutarında ki uygulamam

10.000 - 2500 -2000= 5500 TL ye satılmış oldu diğer ekstraları saymıyorum (yorum indirme hizmet güncelleme reskin vb)

Uygulamanın r10 satış fiyatı 4000 TL civarı ben 1500 TL için mi o kadar emek verdim ? Uygulama emekler çalışanlar kafam allak bullak ettiler

Sorum ise şu Kapora ne için verilir? Satin alacak kişi önden para gönderir başkasına satilmasin diye. Belirtilen zamanda satin aldığı takdirde kapora ödemeden düşülür kalan kısmı ödenir. Ama belirtilen zamanda alamazsa ya da vazgeçerse kapora yanar ürün sahibi de tekrar satışa koyar. Kapora iade edilecekse niye veriliyor ki en baştan? Bekletsin zarar ettirsin sonra da geri iade istesin diye mi?