Kapora yanmış ki zaten, oh ben şimdi size 1k atayım 1 2 ay sonra atarım gerisini. Nasıl olsa maaş 8500 olcak dimi yavvv
Umarım iade etmediniz o kaporayi eğer olaylar eksiksiz bu şekilde ise
İade etmedim etmeyide kesinlikle düşünmüyorum eksiksiz ve belgeli kanıtlı şekilde zaten herşey sayın moderetorum
@Yeniceri; kapora yanma durumu olamaz şeklindeki ifadesi sonrası haksız olduğumu düşünüyordum ama şimdi tekrar karar kıldım iade etmeyeceğim umarım emsal bir karar olur tum forum rahatlar bu problemlerden