Crackli programlarda vardı adobenindi galiba eskiydi baya birde böyle elektro gitar metal tarzıydı sözleride şöyleydi ;
" diz iz dı körlır cantley (cantley kelimesini derken haykırıyor bağırıyordu) davn fışındı be kı fışındı be kı is tafır tafır diz iz dı roriy (roriy kelimesini derken haykırıyor bağırıyordu) " böyleydi sözleri
Bi şarkı vardı neydi o
8
●212
- 23-01-2023, 18:28:52Şarkıyı bilmiyorum da güldürdün hocam sözler kısmında. Evlendirme programlarına çıkıp ingilizce şarkı söyleyenler geldi gözümün önüne.
- 23-01-2023, 18:35:30Hocam sen sözlerini bu kadar bildiğin halde nasıl bulamadın.slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
be kı fışındı be kı is tafır tafır diz iz dı roriy
Bu şarkının sözü değil mi zaten 😅 - 23-01-2023, 18:35:41Aklıma bi şarkı gelmişti ama fışındı be kı kısmına gülmekten aklıma gelen şeyi de unuttum
- 23-01-2023, 18:35:41Arattım fakat bulamadım hocamroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değil be hocamcontrolsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2023, 18:36:30Hocam bilmiyorum ki böyleydi ya çok güzel şarkıydıserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trendkripto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne bileyim okunuşuyla yazdım öyle
