Crackli programlarda vardı adobenindi galiba eskiydi baya birde böyle elektro gitar metal tarzıydı sözleride şöyleydi ;
" diz iz dı körlır cantley (cantley kelimesini derken haykırıyor bağırıyordu) davn fışındı be kı fışındı be kı is tafır tafır diz iz dı roriy (roriy kelimesini derken haykırıyor bağırıyordu) " böyleydi sözleri