Hocam sen sözlerini bu kadar bildiğin halde nasıl bulamadın.
be kı fışındı be kı is tafır tafır diz iz dı roriy
Bu şarkının sözü değil mi zaten 😅
Hocam bilmiyorum ki böyleydi ya çok güzel şarkıydı
Aklıma bi şarkı gelmişti ama fışındı be kı kısmına gülmekten aklıma gelen şeyi de unuttum

ne bileyim okunuşuyla yazdım öyle