• 21-01-2023, 13:40:56
    #1
    Arkadaşlar oyunumu paketleme yaparken etc ile bu şekilde devam ediyor saatlerdir ne yapmam lazim
  • 21-01-2023, 13:49:47
    #2
    Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
  • 21-01-2023, 13:51:54
    #3
    ifkadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
    Hocam use pak file var onu mu diyorsunuz
  • 21-01-2023, 13:53:37
    #4
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam use pak file var onu mu diyorsunuz
    Evet hocam
  • 15-07-2023, 08:00:34
    #5
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar oyunumu paketleme yaparken etc ile bu şekilde devam ediyor saatlerdir ne yapmam lazim

    ifkadeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket ayarlarınızda Pak dosyasını kullan seçeneğini devre dışı bırakın ve yeniden paketlemeyi deneyin.
    https://www.r10.net/android-ios-alis...labilecek.html

    bu konuda yardımcı olacak ücretli şekilde birini arıyorum.